L’emissora juvenil i comunitària del barri del Carmel, Boca Ràdio, ha denunciat que una cadena comercial ha anul•lat el seu senyal. Fa més de 10 anys que emeten des del 90.1 de l’FM però fa una setmanes que Radio Latina els ha interferit el dial.
Això és el que s’escolta per tot Barcelona si situem el dial de la nostra ràdio al 90.1.
I això el que s’hauria d’escoltar:
Segueixen duent a terme la seva activitat perquè emeten també per Internet. Confien que se solucioni la situació o que Radio Latina abandoni la seva freqüència.
Emeten des de l’Espai Jove Boca Nord i han detectat que l’altra emissora ha situat la seva antena just a sobre d’ells, al Turó de la Rovira.
Des de Boca Ràdio demanen a les administracions que desenvolupin la Llei de la Comunicació Audiovisual de Catalunya i que es reguli l’espectre radioelèctric per a les emissores comunitàries no-comercials .
L’encarregada de gestionar l’emissora, l’Associació Juvenil d’Amics de la Ràdio d’Horta-Guinardó, ha fet arribar la seva denuncia al Districte i a la Generalitat de Catalunya. Estan estudiant emprendre altres accions amb l’objectiu de solucionar el problema el més aviat possible.