Les 6 associacions de veïns dels barris d’Horta-Guinardó unides en una plataforma per demanar el cobriment de la ronda de Dalt reclamen participar en la redacció del pre-projecte de cobertura que s’està duent a terme i que hauria d’estar enllestit al juny. De fet, aquest va ser el compromís al que van arribar en una reunió mantinguda amb l’alcaldessa, Ada Colau, a finals de l’any passat. Van acordar participar en una taula de treball amb l’equip redactor del projecte que , asseguren, s’havia de dur a terme durant el mes de febrer.
ANTONIO MATEO, AV Montbau
“Nosotros queremos participar. No queremos que nos enseñen las cosas una vez resueltas. Queremos estar codo con codo con el equipo redactor y plantearles en cada momento que es lo mejor o lo peor para la solución de la ronda de Dalt.”
Des de l’Ajuntament els han comunicat que els convocaran després del procés de PAD i PAM perquè serà aleshores quan estaran millor definides les inversions que es podran fer a la ronda de Dalt. Els veïns, però, adverteixen que això no és el que havien pactat i que volen incidir en el projecte des del principi.